Conversie banners

Het behalen van een goede conversie met de banners (doelen bereiken) heeft met veel verschillende factoren te maken. Wij ontwikkelen banners met behulp van onze internet marketingkennis en ervaring, zodat de banners goed in elkaar zitten op de onderdelen: techniek, vormgeving, content en animatie.

Waar moet je op letten?

De banners die wij ontwerpen zijn altijd gericht op conversie. Echter zijn er ook een aantal belangrijke factoren die wij niet kunnen beïnvloeden:

  • Is het een goed product/dienst?
  • Is de prijs reëel?
  • Is er wel een markt voor?
  • Is de boodschap niet te ingewikkeld?
  • Is de landingspagina ook op conversie gericht?

Een andere factor die meespeelt is het formaat van elke banner. Binnen een bannerset met meerdere formaten zal niet elk formaat gelijke resultaten behalen. Over het algemeen geldt dat kleinere banners minder kliks opleveren dan banners met een groter oppervlak. Dit is natuurlijk logisch te verklaren: een banner met een groter oppervlak valt meer op.

Wij hebben overigens ook ervaring met het ontwikkelen van landingspagina's, waardoor we van uw complete online marketingcampagne een naadloos geheel maken.

banner referentie

Victor van der Boom (PMG) vertelt:

Bannerflash.nl is een betrouwbaar en creatief bannerbedrijf. We maken met veel genoegen gebruik van hun diensten. De terugkoppeling is uiterst snel en de banners zijn steevast van hoogwaardige kwaliteit, in elk formaat denkbaar. Een aanrader!

banner referentie1

Hugo Massar (Nedbase) vertelt:

We hebben inmiddels voor meerdere eindklanten banners afgenomen en zijn vooral onder de indruk van de snelheid. Voordat je het weet ligt het concept al in je mailbox en ontvang je keurige bannersets waar klanten heel tevreden over zijn!

banner referentie2

Isabelle Westra (BlooSEM) vertelt:

Sinds 2016 werkt BlooSEM nauw samen met Bannerflash.nl. Een groot voordeel is het snelle reageren en de grote mate van flexibliteit. Bannerflash.nl denkt goed mee, komt zelf met ideeën en beargumenteert deze ook.

banner referentie3

Nicholas Ninaber van Eijben (Nic&Mic) vertelt:

De samenwerking heb ik als zeer positief ervaren, er werd snel gewerkt en het eindresultaat is super! Het eigen initiatief van Bannerflash.nl om met een passende oplossing te komen werd erg gewaardeerd.