Conversie banners

Het behalen van een goede conversie met de banners (doelen bereiken) heeft met veel verschillende factoren te maken. Wij ontwikkelen banners met behulp van onze internet marketingkennis en ervaring, zodat de banners goed in elkaar zitten op de onderdelen: techniek, vormgeving, content en animatie.

Waar moet je op letten?

De banners die wij ontwerpen zijn altijd gericht op conversie. Echter zijn er ook een aantal belangrijke factoren die wij niet kunnen beïnvloeden:

  • Is het een goed product/dienst?
  • Is de prijs reëel?
  • Is er wel een markt voor?
  • Is de boodschap niet te ingewikkeld?
  • Is de landingspagina ook op conversie gericht?

Een andere factor die meespeelt is het formaat van elke banner. Binnen een bannerset met meerdere formaten zal niet elk formaat gelijke resultaten behalen. Over het algemeen geldt dat kleinere banners minder kliks opleveren dan banners met een groter oppervlak. Dit is natuurlijk logisch te verklaren: een banner met een groter oppervlak valt meer op.

Wij hebben overigens ook ervaring met het ontwikkelen van landingspagina's, waardoor we van uw complete online marketingcampagne een naadloos geheel maken.

referenties

Mooie merken verdienen mooie banners

banner-1
banner-2
banner-3
banner-4
banner-5
banner-6
banner-7
banner-8