Banner content aanlevering

Tijdens iedere banner opdracht heb jij een belangrijke rol voor het succes van de bannercampagne. Jij levert namelijk (ruwe) content aan, daar waar het allemaal mee begint. Voorafgaand aan een banner project zorg je voor de briefing en input, zodat wij direct kunnen 'vlammen' tijdens de conceptfase.

Wat hebben we nodig?

Om ook van jouw banner project een succes te maken is het belangrijk dat we de juiste input ontvangen. Het volgende willen we in ieder geval weten voordat we beginnen met het concept:

Banner content:
  • Tekstueel: Wat wil je in de banners communiceren? Heb je zelf al specifieke content voor de banners?
  • Visueel: Heb je huisstijl documentatie en toebehoren (logo, lettertype) en eventueel ander beeldmateriaal wat gebruikt moet/kan worden?
  • Na klikken: Op welke landingspagina/website kom je terecht na een klik op de banner? De banners sluiten we hier naadloos op aan.
Technische specificaties::
  • Waar worden de banners ingezet? (Bijv. Google Adwords, een Affiliate netwerk of anders?)
  • Welke banner formaten heb je nodig? (Wanneer dit nog niet bekend is ontwikkelen we in overleg de meest voorkomende formaten, die het beste converteren)

Wanneer we deze 'ruwe' informatie hebben ontvangen, gaan wij aan de slag met het maken van een doeltreffend banner concept. Hoe meer informatie en assets we ontvangen, hoe meer creatieve mogelijkheden dit ons geeft. Alle input vertalen wij naar een krachtige, bondige boodschap met dito design en animatie. Natuurlijk kun je zelf ook al heel concreet informatie aanleveren, wanneer je al hele goede ideeën heeft uitgewerkt.

banner referentie

Victor van der Boom (PMG) vertelt:

Bannerflash.nl is een betrouwbaar en creatief bannerbedrijf. We maken met veel genoegen gebruik van hun diensten. De terugkoppeling is uiterst snel en de banners zijn steevast van hoogwaardige kwaliteit, in elk formaat denkbaar. Een aanrader!

banner referentie1

Hugo Massar (Nedbase) vertelt:

We hebben inmiddels voor meerdere eindklanten banners afgenomen en zijn vooral onder de indruk van de snelheid. Voordat je het weet ligt het concept al in je mailbox en ontvang je keurige bannersets waar klanten heel tevreden over zijn!

banner referentie2

Isabelle Westra (BlooSEM) vertelt:

Sinds 2016 werkt BlooSEM nauw samen met Bannerflash.nl. Een groot voordeel is het snelle reageren en de grote mate van flexibliteit. Bannerflash.nl denkt goed mee, komt zelf met ideeën en beargumenteert deze ook.

banner referentie3

Nicholas Ninaber van Eijben (Nic&Mic) vertelt:

De samenwerking heb ik als zeer positief ervaren, er werd snel gewerkt en het eindresultaat is super! Het eigen initiatief van Bannerflash.nl om met een passende oplossing te komen werd erg gewaardeerd.