Behaal doelen met uw banners

Het is belangrijk om van te voren goed na te denken over wat je precies wilt bereiken met jouw bannerset. Zo zorgt Bannerflash.nl ervoor dat de banners altijd sterk gericht zijn op het behalen van je doelen.

Banner doelen:

  • Branding (bekendheid opdoen). Dit is voor iedere banner belangrijk en wordt veel toegepast bij diensten of producten waarvan het bestaan nog niet (goed) bekend is. Wij maken opvallende banners die laten zien waarom mensen zich moeten gaan interesseren in dit product.
  • Bezoekers die al bekend zijn met jouw product of dienst, opnieuw terug halen naar de website. Remarketing is hierbij een zeer effectieve oplossing. De banners worden aan personen getoond die al éérder op jouw website zijn geweest, met als doel deze terug te laten komen op je website.

Naast deze twee algemene doelen, kunnen er ook hele specifieke doelen worden opgesteld. Denk aan het verkopen van een x aantal producten.

banner referentie

Victor van der Boom (PMG) vertelt:

Bannerflash.nl is een betrouwbaar en creatief bannerbedrijf. We maken met veel genoegen gebruik van hun diensten. De terugkoppeling is uiterst snel en de banners zijn steevast van hoogwaardige kwaliteit, in elk formaat denkbaar. Een aanrader!

banner referentie1

Hugo Massar (Nedbase) vertelt:

We hebben inmiddels voor meerdere eindklanten banners afgenomen en zijn vooral onder de indruk van de snelheid. Voordat je het weet ligt het concept al in je mailbox en ontvang je keurige bannersets waar klanten heel tevreden over zijn!

banner referentie2

Isabelle Westra (BlooSEM) vertelt:

Sinds 2016 werkt BlooSEM nauw samen met Bannerflash.nl. Een groot voordeel is het snelle reageren en de grote mate van flexibliteit. Bannerflash.nl denkt goed mee, komt zelf met ideeën en beargumenteert deze ook.

banner referentie3

Nicholas Ninaber van Eijben (Nic&Mic) vertelt:

De samenwerking heb ik als zeer positief ervaren, er werd snel gewerkt en het eindresultaat is super! Het eigen initiatief van Bannerflash.nl om met een passende oplossing te komen werd erg gewaardeerd.