Bannerflash is in 2010 gestart door Roelof Dijkstra om premium banner en video creatie aantrekkelijk te maken voor alle merken en organisaties die digitale campagnes (willen) draaien op het hoogste niveau. Simpel geanimeerde of statische banners zie je helaas nog geregeld, vaak ontworpen zonder gedachte en weinig origineel. Ze zijn saai en springen er niet uit tussen het overvolle aanbod. Dat kan beter! Bannerflash doet het beter.

Creatief en effectief: twee kernwoorden die vanaf de start van Bannerflash centraal staan. HTML5 Banners, Rich Media en Social Video's, allemaal met hetzelfde doel: het verschil maken! Dit doen we door anders te denken. Alles begint met een sterk concept, waar we vanaf minuut één aandacht aan besteden. Ook doen we altijd een beroep op onze online marketing kennis zodat we weten hoe we de creatives moeten laten werken. Met 10+ jaar ervaring en specialistische kennis werken we ook nog eens snel en effectief.

“Eenvoudige standaardoplossingen resulteren niet in creatieve, onderscheidende ads. Algemene reclamebureaus en (inbound) marketingafdelingen missen specialistische kennis en zijn daardoor duur en inefficiënt. Dat moet beter! Bannerflash maakt premium advertising toegangelijker door creativiteit en specialistische kennis te koppelen.”

Roelof Dijkstra - Creative advertising specialist

Bannerfacts

Het draait niet om kwantiteit bij Bannerflash.nl. Toch zijn we best trots dat veel relaties uit Nederland en België op onze creativiteit, kwaliteit en specialistische kennis vertrouwen. Deze relaties zijn de reden dat we ons elke dag blijven verbeteren op het gebied van digital advertising. Het stimuleert ons om de lat hoog te blijven leggen zodat we kwaliteit kunnen garanderen. Daarnaast willen we het jou zo makkelijk mogelijk maken.

  • Al 1.000+ originele concepten ontwikkeld.
  • Die concepten zijn vertaald naar 8.000+ ads!

Mooie merken verdienen mooie ads

logo image1
logo image2
logo image3
logo image4
logo image5
logo image6
logo image7
logo image8
logo image9
logo image10

Samenwerken of vragen?